Paperworld Middle East hè a più grande fiera internaziunale di cancelleria, carta è forniture per l'uffiziu.
- Parte di a seria glubale d'eventi Ambiente, Gifts and Lifestyle Middle East si cuncentra nantu à i rigali aziendali è presenta ancu prudutti per a casa è u stile di vita.
- L'evenimenti in cullaburazione si terranu à u Dubai World Trade Centre finu à u 14 di nuvembre.
Dubai, Emirati Arabi Uniti: Sua Eccellenza Dr Thani Bin Ahmad Al Zeyoudi, Ministru di Statu di l'UAE per u Cummerciu Esteru, hà inauguratu ufficialmente oghje a 13a edizione di Paperworld Middle East è u so avvenimentu Gifts and Lifestyle Middle East. Quest'annu hè a più grande edizione di Paperworld Middle East è Gifts and Lifestyle Middle East, cù più di 12.000 visitatori previsti in i prossimi trè ghjorni.
Paperworld Middle East hè avà in u so 13esimu annu è hè a mostra di u so generu chì cresce u più rapidamente in u mondu. L'eventu hè cumplementatu da Gifts and Lifestyle Middle East, chì si cuncentra nantu à i rigali aziendali è presenta un vastu portafogliu di prudutti per a casa è u stile di vita.
Syed Ali Akbar, Direttore di a Mostra per Paperworld Middle East è Gifts and Lifestyle Middle East, hà cummentatu: "Paperworld Middle East hè a destinazione internaziunale di punta per distributori, dettaglianti, grossisti è pruprietarii di franchising in u settore di a carta è di a cancelleria. Cumbinati cù Gifts and Lifestyle Middle East, questi eventi partenarii offrenu una opportunità unica à l'annu per scopre prudutti da più di 100 paesi sottu un tettu".
Parechji stand espositivi in Paperworld Middle East è Gifts and Lifestyle Middle East sò stati visitati durante a grande visita d'apertura, cumpresi Ittihad Paper Mill, Kangaro, Scrikss, Ramsis Industry, Flamingo, Main Paper , Farook International, Roco è Pan Gulf Marketing. Inoltre, Sua Eccellenza hà visitatu i padiglioni di Germania, India, Turchia è Cina cum'è parte di l'apertura ufficiale.
Ali hà aghjustatu: "U tema di l'avvenimentu di quest'annu "Crafting Global Connections" mette in risaltu u rolu di Dubai cum'è un centru induve cunvergenu i prufessiunali di tuttu u mondu. A portata internaziunale di Paperworld Middle East è Gifts and Lifestyle Middle East hè evidente in u numeru di padiglioni di i paesi presentati in u salone, ognunu presentendu una gamma unica di prudutti è influenze culturali."
L'espositore Sabrina Yu, Direttrice di Vendite Internaziunali, Main Paper hà cummentatu: "Avemu viaghjatu à Paperworld Middle East da a Spagna è questu hè u nostru quartu annu chì espunemu à l'eventu. Ogni annu, ci cunnettemu cù un gran numeru di clienti di qualità à Paperworld Middle East è continueremu à prumove e nostre marche quì in l'anni à vene. Hè statu un piacè di dà u benvenutu à Sua Eccellenza à u nostru stand oghje è di furnisce li una panoramica di alcuni di i nostri prudutti".
U Forum Hub hà apertu oghje cù una presentazione informativa di Chrishanthi Niluka, Manager di l'Implicazione di l'Innuvazione, DHL Innovation Center, Mediu Oriente è Africa, nantu à a "Sustenibilità futura in l'imballaggio logisticu". A presentazione hà spartutu insights nantu à e strategie, e tecnulugie è e pratiche innovative chì guidanu u prugressu sustenibile in l'industria di a stampa è di l'imballaggio.
Altri temi à l'ordine di u ghjornu oghje à u foru includenu "L'arte di i rigali aziendali - Tradizioni è tendenze di u Mediu Oriente" è "Integrazione di e migliori pratiche in a fabricazione di carta: innovazioni è opportunità".
Dopu à mesi di qualificazioni, u cuncorsu Battle of the Brushes ghjunghje oghje à una cunclusione eccitante. Creatu da Funun Arts in cullaburazione cù Paperworld Middle East, u cuncorsu d'arte cumunitariu hà avutu cum'è scopu di truvà l'artista maestru perfettu è hà inclusu parechje qualificazioni.
I finalisti cumpeteranu oghje in quattru categurie - Astrattu, Realismu, Matita/Carbone è Acquerello è saranu ghjudicati da una stimata giuria d'artisti basati in l'UAE chì include Khalil Abdul Wahid, Faisal AbdulQader, Atul Panase è Akbar Saheb.
À propositu di Paperworld Mediu Oriente
Paperworld Middle East riunisce marche di fama mundiale, attori regiunali è innovatori promettenti per una vetrina eccitante di trè ghjorni chì presenta prudutti chì vanu da forniture per l'uffiziu è a scola à decorazioni festive è mercanzie di marca. A prossima edizione di a mostra si terrà da u 12 à u 14 di nuvembre 2024 à u Dubai World Trade Centre, in cullaburazione cù Gifts & Lifestyle Middle East.
À propositu di Regali è Stile di Vita in u Mediu Oriente
Gifts & Lifestyle Middle East, una piattaforma vibrante chì presenta l'ultime tendenze in u stile di vita, accenti è rigali. Cullegatu à Paperworld Middle East da u 12 à u 14 di nuvembre di u 2024, à u Dubai World Trade Centre (DWTC), l'eventu hè a principale vetrina di a regione per articuli di rigalu di fascia media è alta, articuli per i zitelli è i zitelli, è prudutti di stile di vita.
À propositu di Messe Frankfurt
U Gruppu Messe Frankfurt hè u più grande urganizatore di fiere, cungressi è eventi di u mondu, cù u so propiu parcu espositivu. Cù una forza di travagliu di circa 2.300 persone in a so sede di Francfort-sur-le-Main è in 28 filiali, urganizeghja eventi in u mondu sanu. E vendite di u gruppu in l'eserciziu finanziariu 2023 sò state più di 600 milioni d'euri. Servemu l'interessi cummerciali di i nostri clienti in modu efficiente in u quadru di i nostri campi d'attività Fiere è Eventi, Lochi è Servizi. Unu di i punti di forza chjave di Messe Frankfurt hè a so putente è strettamente ligata rete di vendita glubale, chì copre circa 180 paesi in tutte e regioni di u mondu. A nostra gamma cumpleta di servizii - sia in situ sia in linea - garantisce chì i clienti in u mondu sanu godenu di una qualità è flessibilità costantemente elevate quandu pianificanu, urganizanu è gestiscenu i so eventi. Usemu a nostra cumpetenza digitale per sviluppà novi mudelli cummerciali. L'ampia gamma di servizii include l'affittu di parchi espositivi, a custruzzione è u marketing di fiere, u persunale è i servizii alimentari. A sustenibilità hè un pilastru cintrale di a nostra strategia aziendale. Quì, truvemu un equilibriu sanu trà interessi ecologichi è ecunomichi, responsabilità suciale è diversità.
Cù a so sede in Francfortu à u Menu, a cumpagnia hè pusseduta da a Città di Francfortu (60 per centu) è da u Statu d'Assia (40 per centu).
À propositu di Messe Frankfurt Mediu Oriente
U portafogliu di mostre di Messe Frankfurt Middle East include: Paperworld Middle East, Gifts & Lifestyle Middle East, Automechanika Dubai, Automechanika Riyadh, Beautyworld Middle East, Beautyworld Saudi Arabia, Intersec, Intersec Saudi Arabia, Logimotion, Light + Intelligent Building Middle East. In a stagione di eventi 2023/24, e mostre di Messe Frankfurt Middle East anu presentatu in totale 6.324 espositori da più di 60 paesi è anu attrattu 224.106 visitatori da 159 paesi.
Data di publicazione: 13 di nuvembre di u 2024










